GOTT NYTT ÅR!

Har inte haft tid för bloggen, har fixa massa inför idag! Har köpr dagens outfit, hjälpt sara att fixa hennes naglar & färgat hennes hår, ja bara fixat massa! Mitt nyår komme se ut såhär: Klockan 4 ska jag hem till Rasmus pappa på middag äta & dricka gott.. Och sen på kvällen hem till Sep och fortsätta dricka med mina älsklings tjejer!

Lite tråkigt att inte fira nyår med min älskling, eftersom att han åker till sthlm nu och ska fira nyår hos hans bästa vänner i sthlm.. Men men, vi ses ju i natt så det gör inte så mycket!

// Nu ska jag strax hoppa in i duschen och börja fixa mig! Hoppas ni får en underbar dag & kväll allihopa! Så hörs vi nästa år! :)



För exakt ett år sen, förra nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0