Grattis till världens underbaraste kvinna!

Vet ni vad det är för dag idag? Världens bästa mammas födelsedag! Grattis grattis grattis på din 40-års dag min fina underbara mamma, jag hoppas att du får en underbar dag idag! Shit, kan typ inte fatta att du fyller 40 år idag, de känns som att du är typ 30 haha..

Tack för allt du gjort för mig mamma, tack för att just DU är min mamma, jag älskar dig över allt annat på den här jorden, tack för att du alltid har funnits här för mig & tack för att du alltid förstår mig! Jag kan inte beskriva min kärlek till dig, det är omöligt, men jag säger igen TACK & JAG ÄLSKAR DIG, MITT ALLT. ♥



Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou / Mamsen

Tusen tack för alla gratulationer, älskling! Jag är överväldigad! Men det är du och dina syskon som gjort mig till den person jag är idag! Evig tacksamhet för det och jag tackar Gud varje dag för att jag har just DIG och dina syskon i mitt liv! Utan er vore jag ingenting! Inte ens en starkpeppar! ;-) ♥♥♥

2010-12-22 @ 13:32:27
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

2010-12-24 @ 01:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0