Mitt smink

Blev lite ändrade planer för min del ikväll, ska till Rasmus storebrors flickvän och ha lite tjej kväll kväll och äta gott & dricka gott! Har precis duschat och plattat håret och ska börja sminka mig nu, tänkt visa er vad jag använder för smink, det var någon som ville veta det! :)



- Först lägger jag LDB, det är som en brun kräm, fast jag blir inte brun av den, får bara en jämn hy

- Sen lägger jag Loreal pudret.

- Brun Ögonbrynspenna

- EyeLiner, använder jag inte alltid, men om jag ska vara lite "finare" så använder jag det!

- böjer jag ögonfransarna.

- Lägger på Mascara

- Sist men inte minst lägger jag på Rouge!



Kommentarer
Postat av: KIMO

ska du inte berätta om vilken bra mascara du har o filma när du sminkar dig? :) haha

2010-12-17 @ 22:48:05
URL: http://esber.blogg.se/
Postat av: Jainaba

HAHAHAH, nej, det där får räcka!

2010-12-18 @ 16:42:20
URL: http://jaiinaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0