Torsdag

Igår blev det en fet överrskningsfest för min älskade mamma som fyllde år igår, hon hade verklige ingen aning om att vi hade fixat en fest till henne, men gud så glad hon blev, & jag hoppas att du fick världens bästa födelsedag mami! :) .. Hon fick en gambia resa av oss alla också, och gud så glad hon blev, tårarna bara sprutade haha, men det är du värd mamma, du är värd allt i hela världen!

Idag har jag bara fixat i lägenheten, och snart är det typ klart! Vi har lite mera grejer som vi måste handla, men annars är den jätte fin, vi är så himla nöjda! :) .. Ska fortsätta och fixa ett tag till och sen måste jag hinna handla dom sista julklapparna också!

// Bilder från igår kommer upp lite senare när jag fått dom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0