lär känna mig bättre!

Hittade lite roliga frågor som jag tänkte svara på! :)

1. vad heter du? Jainaba Omie Mimmi Jawla
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Tindra, för det är så himla fint, men jag skulle inte passa att heta så, men min dotter ska heta Tindra eller Vanessa!
3. vilket stjärntecken är du? Tvillingarna
4. vilken årgång är du? 1991
5. vart bor du? Uppsala
6. bott utomlands? Ja, i gambia när jag var bebis.

UTSEENDE
1. hur lång är du? ojj, inte mätt mig på tusen år faktist.
2. hur mycket väger du? 56 kg
3. hårfärg och frisyr? Svart, uppsatt
4. ögonfärg? mörk bruna
5. mest nöjd med? Mina läppar
6. minst nöjd med? Mina ben
7. skostorlek? 36
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i tungan och öronen, ingen tatuering so far.

FAVORITER
1. filmer? The blind side & Grinchen hiihhi
2. låtar? Blandat.
3. årstider? Sommaren!!

1. vad använder du just nu för jacka? En rosa Boomberang som är fruktansvärt ful, hatar den!! Usch, men hittar ingen annan fin jacka ju.
2. vad använder du just nu för skor? Ett par svarta gängor & ett par svarta stövlar
3. favoritfärg på kläder? rosa & svart
4. favoritaffärer? Köper typ allt från gina & hm
5. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det är jätte olika faktist, shoppar inte lika mycket nu på vintern.. Men denna månad har jag shoppat för typ 2.000 kr .. Brukar ligga mellan 2.000-3.000 i månaden typ!
6. vad har du för byxstorlek? 25
7. vad har du för tröjstorlek? XS ibland S
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, byter kläder, kollar på tv.. Är nästan alltid i rummet
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Rasmus :)
10. favoritpryl i rummet? Våran stora säng
1. vad heter din morfar? Lars Andersson
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? nycklar, cigg, tändare, tuggummi, ringar, busskort, pengar, bank kort & legg haha.

3. vad är du beroende av?
Vänner, familj!
4. vilket land kommer du i från? Halv svensk, halv gambian
5. vad köpte du senast? Cigg & godis och mat
6. har du nåt husdjur? Nej.
7. vad bor du i? I en trea, radhus

GREJER
plånbok: beige
tandborste: rosa & blå
smycken: silver ringar
solglasögon: Har inga för tillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0