ååh så mysigt det blev

Sara har hjälpt mig att mubler om hela mitt & rasmus rum .. Och jag säger bara guuuud så fint det blev, känns mycket större nu iallfall, var lite trångt innan, vi har faktist stort rum, men vi har så himla stor säng så det tar upp typ halva rummet, men nu blev det mycket bättre & ser större ut! Tack för hjälpen hjärtat! Och så har jag tänt massor av ljus i hela rummet också, så himla mysigt, älskar ljus!

Har precis tagit en kok het dusch & nu ligger jag i sängen och väntar på att min älskling ska komma hem! Godnatt på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej! Tycker du kan lägga ut lite bilder på er lägenhet, vore kul! /Nettan.

2010-11-15 @ 19:06:56
Postat av: jainaba

Hej! Ja, självklart det kan jag göra, gör det imorgon! :)

2010-11-15 @ 22:13:19
URL: http://jaiinaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0