är det ens lagligt att vara såhär klantig?

Hur kan man vara så fucking fucking klantig som jag är?! Är det ens möjligt att vara så klantig? Nu vill ni allt bra veta vad jag gjort va?

Och det ska jag tala om för er, jag glömde min plånbok på bussen :( .. Allt, allt, allt ligger verkligen i den, mitt bankomat kort, företagets bank kort, mitt legg & mitt pass..& lite kontanter också,. Har spärrat alla korten så ingen kan använda dom, men ändå, hur fan ska jag kunna ta ut pengar när jag varken har legg eller pass?! Mina pengar är fast på mitt kort :'(

Aja, gjort är gjort, ska ringa till upplysningens hittegods imorgon och kolla om någon underbar människa har lämnat in allt! Jag har ju nästan alltid gjort bra saker för andra människor, så nu önskar jag att jag har bra karma med mig.

Nu ska jag & älskling laga mat, det blir chicken bitz med ris & bea sås såklart.. & nu är det sista chansen att kommentera frågot i min frågestund för jag kommer att svara på frågorna ikväll eller imorgon bitti, så kom igen nu!!

Jag & min fina bästis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0