farsdag!

Nu har jag precis kommit hem, var på stan med Rasmus & köpte lite pressenter till Rasmus pappa, för det är ju farsdag idag, det har ni väl inte glömt bort va? Ska snart iväg till Lasse med pressenter & tårta! :)

Grattis världens bästa Lasse på farsdag! ♥

// Idag är ju en sådan dag när jag tänker extra mycket på dig min pappa, önskar att du var här med mig så jag kunde få säga grattis till dig på farsdag & förklara hur mycket jag älskar dig! Saknar dig varje sekund Daddy!

Tack att jag har dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

man blir glad över att ni har ett bra förhållande tillsammans, men också lite ledsen eftersom jag saknar en viss person som då var min kille. Det funkade inte så bra mellan oss pga att vi tjafsa mycket osv men jag älskar honom väldigt mycket, det är andra dagen vi inte pratar nu eftersom jag typ avsluta de med honom, men inte riktigt jag vet inte... iallafall hur kommer man över en kille? eller hur börjar man prata med honom igen? jag kände att han inte brydde sig lika mycket och det ända han sa var ''jag bryr mig'' jag blev inte övertygad och jag märkte att något var fel, kanske att han tröttnat? hur märker men det? är det inte lätt att tröttna på den man är tillsammans med? iallafall du har en bra blogg och du är jätte fin! tacksam för svar? :(

2010-11-14 @ 16:34:13
Postat av: Midia

Din pappa är med dig överallt! <3

2010-11-14 @ 20:34:49
URL: http://midias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0