MY ANGELS

Det blev pannkakor med nutella choklad till middag idag, åh så gott! Lillasyster kom och åt med mig & lillebror :) Mina små änglar, älskar er så mycket att det gör ont! Nu har dom precis gått hem, för lillebror måste ju sova i god tid, han har ju skola imorgon & han brukar sova vid 9! Men jag har sån tur att jag bara bor 3 minuter från min familj så att jag kan träffa dom precis när jag vill!

// Måste bara säga att jag tycker faktist att det är så himla mysigt när det snöar, så länge man håller sig inne iallfall!



Asså, snälla kolla bara på min lillasyster, hur fan kan någon ha skapat en sådan vacker varelse?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Super lika på denna bild är ni, jätte vackra båda två!

2010-11-16 @ 00:57:30
Postat av: jainaba

Ja, vi är rätt lika där faktist :) .. Tack så jätte mycket!

2010-11-16 @ 09:25:41
URL: http://jaiinaba.blogg.se/
Postat av: ¨Tonårsmorsa / Fatou / Mamsen

Hehe, jag var med och skapade den vackra varelsen" Och dig också, för den delen, prinsessorna!

2010-11-17 @ 21:05:54
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0