stolt som fan.

Work, work, work .. Sitter just nu på jobbet, har lunch just nu och tänkte skriva några rader!!

Vill bara säga att jag är otroligt stolt över min storasyster, som kämpar så hårt med sin dans, hon gör verkligen allt, och lägger hela sin själ i dansen, & du har kommit så otroligt långt med det du kämpat med som mest. Jag ser upp till dig storasyster! just nu befinner hon sig i Jamaica och ska dansa med Vendela som också dansar och är sjukt duktig! Det är oerhört stort för er att dom nu befinner er i Jamaica, det är ju precis som en dröm som gått i uppfyllelse för er.

Jag vill bara säga hur otroligt stolt lillasyster jag är, jag älskar dig av hela mitt hjärta Binta det får du aldrig glömma bort, du är så duktig!

Här kommer ett klipp på Binta & Matilde som dansar. 

Bless!

http://www.youtube.com/watch?v=wIQtI81Xp2Y

Me & big sis. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0