SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Kul Blogg, hur kommer det sig att du börja blogga igen? Kram
 
Svar: Jag vet inte faktist, men satt och kollade igenom min gamla blog, och då saknade jag det faktist & så vart det bara att jag började igen.. 

Postat av: KIMO
Ska ställa en fråga da :P vad är det BÄSTA du vet? :D haha

Svar: Det bästa jag vet är min familj, mina vänner & min pojkvän! 


Postat av: Tonåromorsa / Fatou / Mamsen

Eftersom du vill ha fler frågor:
Isa undrade precis om du och Rasmus käkar pasta varje dag? Själv vill jag veta om du har några snygga stövlar att skänka mig?


Svar: Nej mamma vi äter inte pasta varje dag, men en gång i veckan brukar vi äta det!
Nja, jag kan kolla om jag har det :) 

Jag undrar hur mycket du älskar mig?

Svar: Oj, jag älskar dig oerhört mycket sara! 


Postat av: J

Hej, jag har några frågor :)
Vad jobbar du med?
Vem/vilka är dina bästa vänner? Berätta lite om dom
Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?
Bor ni ihop?
Vad gör du för att vara smal?
Ha det bäst, puss :)

Svar: Jag är delägare i min mammas företag! :)
Rasmus, sara, hengameh & shiva är mina bästa vänner..
Jag & min pojkvän har varit tillsammans i 3 år & 7 månader med 2 uppehåll :)
Ja, vi bor ihop
Hahah, vad jag gör för att vara smal .. Har gått upp 6 kilo på ett år, och gör inte speciellt mycket faktist, äter inte nyttigt heller för den delen. Fast har bättrat mig jätte mycket nu, nu äter jag nästan alltid bara husmanskost ingen max & mcdonald's som förut!

Postat av: Jonna

När drack du för första gången?
När hade du sex för första gången?
Vem är din första pojkvän?
Har du några smink tips?

Svar: Oj, jag kommer faktist inte ihåg när jag drack för första gången, men kanske när jag var 14? Mamma sitter här bredvid mig och säger att hon kommer ihåg första gången jag drack och säger att jag var 13 år, men det tror jag inte på, så vi säger 14 år!
Det är privat när jag blev av med min oskuld, men jag var inte så ung iallfall :)
Min första pojkvän kommer jag nog inte ihåg, men jag gick i 6års gruppen haha.. Men min första seriösa pojkvän är min nuvarande pojke!
Det är ju snyggast om man inte sminkar så hårt det snyggaste är ju att att inte sminka sig alls! Natural beauty! 

Postat av: lovisa

fin du är:)

Svar: Åh va gullig du är, tack så mycket lovisa, kikade in på din blogg också & du är ju jätte fin du också :) 

Postat av:

vilka är dom du berättar mest grejer för?

Svar: Den jag berättar mest grejer för är rasmus, jag berättar allt allt för honom & han vet allt om mig. 

Postat av: Kadir

Är du med i någon dansgrupp?

Svar: Nej, det jag jag inte :)


Postat av: lina

kyss tips om det är första gången ?:D hur ska man snurra tungan osv. . .

Svar: haha jadu, svår fråga .. Finns nog inte så mycket att svara på den frågan, men försök att vara lugn och inte sticka in tungan så mkt hahah.. 

Postat av: Hengi

jag undrar var du har köpt afro peruken ifrån HAHAHAHAHHA

ps: den passar dig

Svar: ja det är ju din peruk hah, tack så mkt :)

Postat av: theWitch

Tycker du att det är ok att fisa och rapa bland andra människor?
Hur skulle du reagera om du blev kallad t.ex. tjackhora?

Svar: Ja, såklart att det är okej, om dom som man är med tycker att det är okej, alla pruttar ju och rapar, så varför ska man skämmas liksom? Hahahah, åse du är ju sjuk! Ditt lilla luder ;)

Postat av: Tonårsmorsa / Fatou / Mamsen

Skrattar så jag dööör åt Häxans kommentar!! :-D

Svar: Skratta på du mamma, payback is a bitch! :)

Postat av:

vilka bloggar läser du?
hur är du som person?
vad gör du om 10 år?

Svar: Det är lite olika faktist, men jag läser kissies blogg, paows blogg, hugorosas blogg, gossips.se, rebeccasmilevskis blogg, storasysters blogg, mammas blogg, jackie ferms blogg, aa det är typ dom jag läser, sen så läser jag ju andra bloggar lite då och då..

Jag är omtänksam person, jag tar oftast andra före mig själv, och jag är väldigt väldigt känslig haha.. Gråter typ för allt..
Om 10 år så har jag förmodligen två barn och bor i en villa tillsammans med rasmus! :) ( fast om 2 år har jag garanterat redan 1 barn!!) 

Postat av:

vilka e du med i nyby gård

Svar: haha, sara hengameh & shiva


Postat av: Osten

Haha! Lina har ställt samma fråga i Bintas frågestund. OK-eeeeeej! ;-D

Du hade en dröm om att bli sångerska. Hur går det? Något du vill satsa på?

Tänker du avancera inom ditt jobb?

Eller kommer du byta karriär?

Har du tagit studenten, isåfall när?

Det vankas jul, känns det jobbigt när du tänker på alla presentinköp som "måste" göras innan det är dags?

Ska du resa innan året tar slut?

Till något annat. Du verkar otroligt stark trots det som hänt din pappa. Lycka till med allt i framtid'n! Du får en sen styrkekram av mig! :-D

Svar: haha, ja jag vet jag såg det.. Ja, det har alltid varit en dröm, men nej jag har inte tagit tag i det.. För rösten är inte på topp längre tyvärr!
Just nu är jag delägare i mammas företage faktist, tycker att det är rätt bra för att vara 19 år!
Nej, jag hoppade av när jag gick i ettan!
Haha, nej faktist inte.. Vi kommer nog inte köpa värsta julklapparna till alla, alla i familjen får nog en pressent i var av mig, och mina vänner får en liten pressent var, och rasmus får en julklapp också, & hans mamma & pappa men sen blir det nog inget mera än det!
Tack så mycket, ja jag försöker att vara stark iallfall, men som jag skrev lite längre upp så är jag en känslig människa som gråter ganska ofta faktist.. & 99% av alla gångerna gråter jag för att jag saknar min pappa. Nej, jag ska inte resa något, men ska åka till thailand i juli rasmus bror ska gifta sig där! :)

Postat av: Tina

Hur länge har du varit tillsammans med din kille? Vad vill du hålla på med senare i livet, jobba bara eller studera?

Svar: Har svarat lite längre upp hur länge vi har varit tillsammans.. Ja, jobba inte studera iallfall, men jag är ingen person som har framtidsplaner, jag tar dagen som den kommer!



Hoppas ni fått svar på era frågor! Nu ska jag iväg och äta lunch på restaurangen med mami & åse.. Bless!

Har fått reda på en dålig nyhet idag, så jus nu är jag väldigt orolig i & det gör ont i kroppen.
Om något händer dig storasyster, då dör jag! ♥


Kommentarer
Postat av: :D

vad är det för företag din mamma har D: :

2010-11-05 @ 16:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0