22:07

Åh, åt världens godaste tacos för en stund sen.. Gick ut och mötte shiva & saba på en cigg, sen blev det en cigg med negin också. & kollat på paradise hotel har jag hunnit göra också, asså helt seriöst alla där inne är ju fan dumma i huvudet?! Hejar typ på Lin & Emanuel.. Emanuel för att han är den enda personen där inne som inte varit falsk, han snackar aldrig skit om någon eller nått.. Helt neutral! Gillar den killen starkt, men tror tyvärr att han kommer åka ut ganska snart!

Hata är ett starkt ord, men fyfan vad jag ogillar Melissa i PH, det är helt sjukt, hon är ju fan helt jävla rubbad i huvudet! Hoppas verkligen att hon åker ut kvickt som fan!

Nu väntar en varm dusch på mig & sen ska jag kolla på film med baby.

For you, biatch!


Kommentarer
Postat av: bästis

du är världens bästa vän. 14 år om inte mer <3

2010-11-10 @ 22:13:52
URL: http://sssaraghofran.blogg.se/
Postat av: bästis

du är världens bästa vän. 14 år om inte mer <3

2010-11-10 @ 22:14:06
URL: http://sssaraghofran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0