mys lördag med dom bästa.

Halloj på er! Kom typ precis hem efter en lång dag, åkte till stan med hjärtat & hans bror runt 2 tiden, gick runt på stan i flera timmar & vet ni vad jag hittade? EN bh, det var allt jag fick med mig hem :( .. Sen gick vi och käkade och sen på bio och såg i rymden finns inga känslor, den va bra faktist, men värsta psykos filmen haha

Nu väntar jag på att bästa vän hon kommer när som helst hoppas jag, för jag rasmus och sarisen ska till ica och köpa massa god grejjer, är sjukt sugen på glass med chokladsås maränger & strössel! Muuums, så blir det nog lite chips godis & läsk på det också, & en film haha stöörsta tjockisen svär, men men det är lördag & då får man goffa! Det säger min älskling iallfall!

Nog om mitt liv nu, hörs senare. Hoppas ni får en bra lördag! PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0