onödigt inlägg? JA

Godkväll gott folk .. Ligger i sängen och kollar på tv har precis duschat & är så jävla trött, man blir så trött av det jag håller på att somna, helt sjukt hur trött man kan bli. Men vill inte somna än, vill känna att det är helg och vara vaken länge så att man kan sova länge imorgon!

Kom hem för ett tag sen från mamma, och huset var as stökigt, så ställde mig och städa, hatar att komma hem när det är stökigt, men så är det när man bor med sin lata pojkvän.. Tjejerna var här och mös massor med mig, dom har precis gått hem.

Nej skämt & sido, han är faktist duktig när det kommer till städning och sånt. Aja, nu babblar jag på för mycket igen som vanligt. Tänker varje gång att jag ska skriva ett kort inlägg, men det slutar alltid med en bok & bara massa tråkig text, men så är det.. Det händer inte specielt mycket i mitt liv hah.

Nu ska jag krypa ner i min älsklings famn, det är de bästa jag vet hihih..

Godnatt! & Puss på er.

Bjuder på en bild på mig & min fina man.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0