05:05

Jahaja, då ska man dygna då! Sitter hemma hos mamma med storesyster, lillasyster & banaz .. Var ju på bio tidigare idag med Rasmus och Banaz och Nicho följde också med, vi kollade på Harry Potter den var skit bra faktist!

Kom hem vid typ 12 och kände direkt när jag la mig i sängen att det skulle vara omöjligt för mig att somna vid den tiden .. Så jag och rasmus bestämde oss för att vara vakna hela natten tills vi började jobba och sova tidigt imorgon för att kunna vända tillbaka vårat dygn! För båda två kände verkligen att vi inte skulle kunna somna..
Så han lagade pyttipanna till oss så låg vi bara och kollade på TV.

Men han deckade för en liten stund sen, så jag gick till mamma där vi sitter nu. Alla 4 sitter med datorer och gör olika saker haha, vi är fan sjuka! Men jag vet att det här är det enda sättet att kunna vända tillbaka mitt dygn på!


Här har ni en bild på mig som jag tog idag innan vi gick på bio, mitt nyduschade krulliga hår! Usch.

Kommentarer
Postat av: mormor

vadå usch, du är ju härligt söt och snygg

2011-01-11 @ 22:56:00
URL: http://brittasblogg.wordpress.com
Postat av: Jainaba

Tack mormor, älskar dig!

2011-01-11 @ 23:12:15
URL: http://jaiinaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0