21:30

Har precis kommit hem .. Har varit hos Becca hela dagen med Jennifer, fett mysigt.. Vi satt och drack kaffe och pratade massor! Gick förbi kvarnen på vägen hem också, haha stackars Becca som stod ut med mig, gick runt i kvarnen i säkert 30 min för att leta något att äta, var inte sugen på ett skit, men ändå fett hungrig haha, sen kom världens bästa bästis och hämtade upp mig!

Nu ska jag börja att göra mina varma mackor, med ost, tomat & oregano på fett gott! Sen ska jag bara pussa på min älskling!


Ge mig denna värme nu tack, snälla då?

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej hjärtat, vill bara påminna dig om att säga upp internet. Titta in på min blogg. Jag har en jätte sött bild på dig där. kram

2011-01-03 @ 22:47:37
URL: http://brittasblogg.wordpress.com
Postat av: Jainaba

Hej mormor, ja juste hade glömt det .. Går hem till mamma imorgon och gör det eftersom att jag inte har någon hem telefon här! Ja, det ska jag göra! Älskar dig mormor!

2011-01-03 @ 23:31:20
URL: http://jaiinaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0