dans, dans, dans. pepp, pepp, pepp!

Oh my god säger jag bara, kom precis hem .. Var och dansade med ReBound, storasysters dans elever, haha hon SLET i oss, och då skojar jag inte ordagrant slet, jag har inte tränat på 10000 år typ, så ni kan ju tänka er vilken träningsvärk jag har just nu..

Men det var riktigt riktigt kul att dansa & detta ska verkligen göras om, redan på onsdag faktist! :) Men snacka om att Binta kommer att få payback imorgon på jobbet, eftersom att på jobbet är jag ju hennes chef, haha så det ska bli kul att ge igen imorgon, för hon dödade verkligen mig idag.. Fast jag vet att hon gjorde det för mitt bästa!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig!




Kommentarer
Postat av: Big Sis/ Coach

Oj, Oj... vart är du nu då? hemma och sover?!

Är chefen hemma från jobbet pga. lite träningsverk? inte bra, inte bra. På onsdag blir det värre ;) höhö träna på korren hemma låten heter

"when the eden rise - Mavado"

2011-01-18 @ 10:22:47
URL: http://tonarsdotter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0