gamla tiden är bäst

Igår satt jag och läste igenom min gamla blogg, shit va mycket bättre den är än den jag har nu, och jag hade ganska mycket kommentarer hela tiden, vilket jag tycker är jätte kul! Jag tycker det är kul att få kommentarer från min läsare! Vet inte riktigt vad som gjorde att gamla bloggen var så mycket bättre, men jag typ längtar grovt tillbaka till dom tiderna! Men det kan ju bero på att jag gjorde mycket mera grejjer då än vad jag gör nu(?)

Det är verkligen det här som är det absolut bästa med att ha en blogg, att man själv kan gå in och kolla vad man gjorde "då" .. Det är ju inte så lätt att komma ihåg allt man gör, men att verkligen blicka tillbaka på det man faktist har gjort är ju sjukt underbart! OCh jag måste faktist säga att jag saknar en viss vän som jag umgicks med jätte mycket förut, vi gjorde crazy grejer ihop vill jag lova haha! Mrs Massalin!


Jag saknar dig & jag saknar oss!

Kommentarer
Postat av: Mrs Masalin :)

Åhh, det sjuka är att jag satt och kollade igenom din gamla blogg för typ 1 vecka sen! Jag saknar dig vännen :( bästa sommaren tsm :) skicka ditt nr i inbox! <3 <3 <3 blev lite rörd när jag såg ditt inlägg..

2011-01-31 @ 18:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0