glad cheeey!

Kom hem för någon timme sen från dansen .. Har duschat och donat inför imorgon! För jag & sara köper gym kort på natilus imorgon wiii wii, glad tjej nu börjar allvaret på riktigt!

Vi bokade våran thailand resa idag också, vi åker den 9:e juli & blir borta 2 hela veckor! Fyfan vad glad jag är just nu, livet är bra!! :) .. Rasmus bror ska ju gifta sig i Thailand, och det ska bli så himla underbart att komma iväg och speciellt med min Rasmus. Det blir första gången vi åker utomlans tillsammans och vi har varit tillsammans i snart 4 år haha, så det ska verkligen bli bäst! Vi är typ 21 personer som åker också, så det kommer bli dunder!


Bilden har jag gjort i Gambia hihi, vill till värmen nununu!



Kommentarer
Postat av: nathalie - mamma till Medina

bäääääääääästa med träning :D

2011-01-20 @ 19:36:04
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0