Plågeri!

Fyfan vilket helvette jag har haft idag. Vaknade fett sent, men kunde typ inte sova i natt, somnade vid halv 7 i morse, helt sjukt! Jag har haft världens jävla tjej värk, har seriöst suttit i soffan och gråtit som ett barn i typ 2 timmar, har aldrig i mitt liv haft såhär ont i magen, vilket jävla plågeri med mens!

Hade inte några alvedon hemma heller, och vad händer då? Jo min fina bästis kommer hit med alvedon till mig och sitt glada humör så nu är det mycket mycket bättre i magen! Nu ska jag, bästis & rasmus åka och stor handla mat, men tror inte jag orkar ställa mig i köket idag, så det blir nog en drive in på donken!


Tack för att du är MIN bästis, du anar nog inte hur mycket jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: M

Har ställt en liknande fråga till Sara, men tänkte även fråga dig.



Läste din blogg sporadiskt för typ 2 år sen.

Du blev visst ovän med Hengameh då.



Ser inte så mkt av henne i din blogg. Har ni glidit isär? Och visst är det så att Sara är din allra bästa vän?



Du svarar om du vill =)

2011-01-04 @ 23:41:37
Postat av: jainaba

Ja, vi har glidit isär, vi är absolut inte ovänner eller så, men det har bara blivit så att vi inte umgås längre, det kan ju lätt bli så att man inte passar ihop längre och går skilda vägar!



Ja, det är sara som är min allra bästa vän!

2011-01-05 @ 00:56:34
URL: http://jaiinaba.blogg.se/
Postat av: M

Jaha ok. Tack för att du svararde =)

2011-01-06 @ 00:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0