sök hjälp.

Det är fan helt sinnessjukt hur mycket sjuka människor det finns i den här världen! Har inte folk fått en ordentlig uppfostran, eller vart ligger felet? Jag fattar inte, det är så jävla synd om dig. Hoppas iallfall att du fattar att du inte är en frisk människa och att du behöver hjälp fort som fan! Ditt äckliga möggel. Du är en sinnesjuk människa rakt igenom!

Jag brukar inte vara en elak människa, men när någon är elak mot mig, min familj eller mina vänner, så kan jag vara jävligt elak tillbaka, du har nu startat ett krig hoppas att du fattar det! Jag lovar dig, du bråkar med fel människor.. För vi är nu sååå många som är emot dig, jag önskar dig allt ont i livet!

Förlåt mina fina läsare att ni får stå ut med en arg jai idag, men så kan det vara ibland.. Och det här är min blogg jag skriver här för att skriva av mig!


Kommentarer
Postat av: F

Hejsan, undrar vad jobbar du med? du behöver inte säga vart men vad? sen undrar jag om du nu också äter nyttigare när du tränar har du några tips????



:)

2011-01-26 @ 11:57:59
Postat av: Jainaba

Hej, min mamma äger ett företag med 2 andra jag jobbar där.. Vi vill inte gå ut med exakt vad vii gör sorry. Men kommer nog berätta det lite längre fram!



Asså grejen är den att jag orkar typ inte bli såhär: nej omg jag får inte äta det för jag tränar! Självklart äter jag inte lika onyttigt som jag gjorde flrut..



Dvs donken eller max 3-4 gånger o veckan. Jag kommer äta vanlig husmanskost! För om jag blir för kräsen med vad man "ska & inte ska äta" så kommer jag tröttna för snabbt! Så jag kör bara på vanlig husmanskost! :)

2011-01-26 @ 12:51:16
URL: http://jaiinaba.blogg.se/
Postat av: mormor

En del människor är för sorgliga. Den tröst du kan ta till dig är att de är mest sorgliga i sitt eget liv. Tänk att leva med sig själv i det psykiska tillståndet. När jag tänker så är jag glad att jag slipper. Då är det riktigt skönt att vara Britta och säkerligen också att vara Jai. Jag blir bara så fylld av tacksamhet att inte vara elak, sjuk och fylld av avund. Hon är inte ensam det finns tyvärr många som lever med de egenskaperna.

2011-01-26 @ 22:33:04
URL: http://brittasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0