torsdag

Har inte blivit något jobb för mig idag, vaknade med världens huvudvärk och feber! Usch det ogillas verkligen, har fortfarande lite feber men det är bättre än det var i morse iallafall .. Så bästis har tvingat med mig att äta på gamlis grillen, så nu ska jag skynda mig iväg innan hon blir galen på mig!

Sen när jag kommer hem blir det dammsugning och skurning för min del & byta sängkläder! Men det är kul att städa när man är på städ humör iallfall. För jag bara älskar när allt är rent och fräsht! Jag och rasmus har typ blivit städ narkomaner i denna lägenhet, vi städar hela tiden haha!


Förresten så ska jag, sara & simon börja träna snart snart, jag vill ha tillbaka min kropp! Får pannik ångest när jag kollar på tex den här bilden, och jag skojar inte, pannik ångest får jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0