torsdag

Självklart så kunde jag inte somna tidigt igår eftersom att jag har vant mig att gå och lägga mig när folk ska upp och jobba .. Men kom ju hem typ halv 3 också.. Börjar jobba på måndag igen, och måste faktist säga att det ska bli riktigt skönt att gå tillbaka till jobb vanorna igen, har varit så himla rastlös av att bara gå hemma på dagarna. Så nu vill jag bara börja jobba igen! :)

Sitter och väntar på att sara & sepi ska bli klara, för vi ska åka till Gränby centrum och handla inför imorgon, för imorgon blir det dricka hos mig med nybygårds-ligan + kim & melina! Såhääär bra! :)



Aldrig utan dig, min soulmate. ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Jaisi, om du går in på din mail kan du se att jag har skickat en massa gamla kort till dig sen du var liten. Kram mormor

2011-01-06 @ 18:12:48
URL: http://brittasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0