svar på frågestunden

Ingen fråga direkt.
Men jag tänkte bara skriva you go girl :)
Brukar kika in och läsa här ibland. Kram på dig gumman.
Apiyo

Svar: Haha tack Apiyo. Puss på dig! <3

Postat av: Maria

Hur länge har du & din kille varit tillsammans?

Hur lång e du?

och varför pratar aldrig / binta om din pappa? jag har typ hört att han är död ere sant?:)

hur mycket väger du?:)

vad tycker du om att göra på fritiden?
älskar din blogg! kram

Svar: Vi har varit tillsammans 3 år & 10 månader med 2 uppehåll.
Oj jag har ingen aning om hur lång jag är faktist haha har inte mätt mig på miljoner år typ.
Binta brukar prata om min pappa om du läser hennes blogg kommer du nog hitta ett och annat inlägg om min pappa. Ja, han är död men man brukar inte göra en glad smiley bakom den frågan? Jag väger 68 kilo.
Jag tycker om att dansa umgås med vänner, familj, pojkvän, och träna eftersom att jag börjat träna nu! Tack så mycket. :) Kram

 

Postat av: Kadir

Hur länge har du och din pojkvän bott ihop?:)

Varför la du av med dansen?

Vad är ditt mål med träningen?(:

Svar: Vi har bott ihop i lite mer än ett år. Jag vet inte varför jag la av med det, tyckte nog att dom andra var mycket bättre än mig haha! Mitt mål med träningen är att gå ner ca 5 kilo, bygga lite muskler och må bra! Jag vill hålla igång min kropp och leva hälsosamt! :)

Postat av: Em

Hur länge har du och rasmus varit ihop? Hur är det att bo ihop? Vem är din bästa vän? Hur sminkar du dig till vardags? Och till fest?
Det var mina frågor :)
Keep up ;)

Svar: Första frågan svarade jag på lite längre upp :) .. Det är underbart att bo ihop med den man älskar såhär mycket, men man ska också veta att förhallandet blir väldigt annorlunda, både possitivt & negativt, men såklart väger det possitiva upp! Sara & Rasmus är mina bästa vänner. Sminkar med mig, puder, ögonbrynspenna, mascara .. Och till fest är det alltid olika, men piffar oftast upp det med lite ögonskygga!

Postat av: m

kan inte du skriva om favvo grejer, nåt som du inte kan leva utan favorit resmål osv. :)

Svar: Oj väldigt svår fråga, vet faktist inte vad jag ska svara på den, jag anser nog att man kan leva utan allt, förutom sin familj & dom som står en riktigt nära.

Postat av: Linda

Vad i hela friden jobbar du med? Jag vet att du och din mamma vill hålla hemligt om själva företaget, men du kan väl iallafall berätta vad det är du gör, typ administration, bokföring? Då avslöjar du ju inte vad företaget går ut på för sånt finns väl på alla företag.

Svar: Haha, nej men jag måste respektera att min mamma och dom andra ägarna inte vill att jag ska berätta det såhär på nätet, jag kommer att berätta om det längre fram men inte nu!


2. Hur tar du hand om ditt hår? Dvs hur ofta tvättar du håret, gör inpackningar osv.

Svar: Jag måste erkänna att jag inte är världens bästa på att ta hand om mitt hår, jag duschar varje dag, vilket betyder att jag tvättar håret varje dag, och det är inte så snällt mot mitt hår, det är ju inte bra att tvätta det varje dag. Inpackning gör jag nästan aldrig!

3. Vart träffades du och din pojkvän? Ni är jättesöta tillsammans :)

Svar: Vi har känt varandra hur länge som helst, vi gick i samma skola och så, det var så vi började träffas. Tack så jätte mycket, det värmer! :)

Postat av: Denise

Vart i Gambia kommer du ifrån?

Har du och dina syskon samma pappa?

Har sätt att din mamma konverterade, är du också muslim? Om du är det, följer du allt då? Typ ber, äter inte gris, ja du fattar.

Dansar alla dina syskon? :)

Svar: Nej, vi har inte samma pappa, men jag skulle aldrig få för mig att säga att dom är mina halv syskon, för vi har växt upp med varandra hela livet! Ja, min mamma har konverterat, nja jag är ingenting faktist.. Alla vi dansar då & då, men bara storasyster som är proffisionell dansare. :)

Postat av: Anonym

Hej!
Vad jobbar du med, exakt vad gör du? Vad har du för framtidsplaner, funderar du på att fortsätta jobba eller börja studera, i så fall med vad?

Svar: Jag har redan svarat på det lite längre upp! Oj, jag är ingen framtidsplanerare tar dagen som den kommer, tycker inte om att ha för långa framtidsplaner man blir bara besviken om det inte går som man vill. Nej kommer nog inte börja studera igen!

Postat av: Ida

favoritdjur?

vilka affärer brukar du handla kläder på?

kan du prata wolof eller mandinka? =)

Svar: Oj svårt, har inget speciellt favoritdjur, men om jag måste säga nått djur skulle jag nog ta hund. Det gamla vanliga som alla fjortisar handlar på haha gina & hm, bikbok typ.. Nej kan inte prata något av dom språken flytande, men jag förstår lite wolof, trots att jag är mandinka haha

din blogg e över bra! :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)

Postat av: Fatou Badjie

Hej!
Jag tycker att du har en jätte bra blogg! vilket språk är det du kan(mandinka eller wolof)?
ha det bra

Svar: Åh va alla ni är snälla tack ska ni ha, det betyder mer än ni tror faktist! :) .. Som sagt kan inte prata något flytande, men förstår lite wolof!

Postat av: Nina

Hej jag har fort inte fått svar på,

vad för företag din eller din mamma

har juste skit fin outfit du hade i lördags

men vart har du löpt toppen och högmidjade
jeansen =)

Svar: Nej jag vet, har svarat på den frågan längre upp! Kommer inte att säga vad jag jobbar med hur mycket ni än vill det, så måste jag respektera dom som inte vill att det ska komma fram på nätet ännu! Tack så mycket :) .. Högmidje byxorna är från vero moda & toppen är faktist min storasysters så den vet jag inte vart den kommer ifrån!

 

Så det var allt, hoppas iallfall att alla fick någolunda svar på sina frågor! :) Tack för alla snälla ord och för alla kommentarer över huvud taget! Puss på er.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Med all respekt och vördnad för din far. Men vem är så jävla korkad och lägger en smiley liksom , hur idiotiskt skadad i huvudet kan man vara, Kan folk visa lite hänsyn. Blir så ledsen för din skull.

Bry dig inte om sådana skitmänniskor dem är bajs!

Din blogg är jättefin och jättegullig och du råsnygg och verkar helshysst. kram

2011-02-02 @ 12:26:58
URL: http://openmindedforanything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0