mitt liv.




















Ni är allt jag behöver i mitt liv, ni är mitt liv och helt seriöst så vet jag inte vad jag skulle göra utan er.
Det är ni som gör mitt liv värt att leva, ni är det bästa jag vet, och jag älskar er från djupet av mitt hjärta. Jag är så lycklig som har er i mitt liv, min familj, mina vänner & min pojkvän! Min kärlek till er går inte att beskriva, jag älskar er tills hjärtat säger stop. Och glöm inte bort en sak, det är NI som har gjort mig till den personen jag är idag! ♥

Mormor, rasmus, lillasyster, storasyster, mamma, lillebror, sepideh, sara & banaz .. Det är ni & jag mot världen.

 


Kommentarer
Postat av: elin

hej jag har en liten fråga till dig men först måste jag bara berömma din grymt snygga och kanon braiga blogg. okej du verkar ha ett toppen förhållande har ni varit tillsamnas länge? har du nån gång trott eller anat att han har varit otrogen eller något liknade. jag tänkte bara höra för att det är många tjejer som hör av sig till mig och säger att de har haft sex med min kille hit och dit men han bara förnekar det och jag älskar honom så grovt mycket att jag tror på honom också. men om han nu skulle vara det vill jag komma på det själv. men jag tänkte bara höra om du har varit med om något liknande isf hur du kom på det? förlåt det kanske är en dumm fråga men jag tänkte bara höra med dig. Kram elin

2011-01-07 @ 02:51:05
Postat av: Sepideh

Jag finner inga ord för dig älskade vän. Du är min ängel! Jag älskar dig så sjukt mycket, föralltid vi <3

2011-01-07 @ 04:38:23
URL: http://sep.blogg.se/
Postat av: mormor

Gulliga, älskade Jai. Jo det är sant utan min familj skulle mitt liv inte vara värt mycket. Och jag är så innerligt glad att du är en del av den familjen. Älskar dig så det gör ont.

"Att se dig gå omkring och leva här framför mina ögon fyller mig med en lycka så stor att det är smärtsamt"

2011-01-07 @ 09:31:03
URL: http://brittasblogg.wordpress.com
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou / Mamsen

Puuuh Skönt att jag fick vara med där! :-)



♥♥♥

2011-01-07 @ 12:33:42
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: sara

HAHAHA fatou!!



Jag älskar dig bästa vän, tack för att du finns i mitt liv. Det har alltid varit och kommer alltid att vara du och jag! Min finaste. Jag Älskar Dig <3

2011-01-07 @ 15:05:35
URL: http://sssaraghofran.blogg.se/
Postat av: Jainaba

Svar till Elin: Tack så jätte mycket, kul att du tycker om min blogg! :) .. Jag och min pojkvänn har varit tillsammans snart i 4 år. Ja, asså det är klart att man har haft sina misstankar ibland, som sagt vi har varit tillsammans så pass länge att ibland kan det ju kännas som att någon av oss varit otrogen eller nått liknande, men det man måste göra då, det är att lyssna på sitt hjärta. Man måste tänka utanför förhållandet eller vad man ska säga, man måste försöka se det som är verkligt, inte försöka komma med ursäker eller undanflykter för att man är kär, det är svårt att inte göra det när man är kär, meen man måste verkligen försöka. Man måste tänka är det troligt att det skulle kunna hänt.. Det är svårt att sitta och skriva och försöka förklara för att det ska bli rätt, men lyssna på ditt hjärta, gå på din magkänsla.



Ta reda på mera fakta prata mera med dom tjejerna som säger att dom har haft sex med din pojkvänn, fråga ut dom.. Men om det är många olika tjejer som sagt att dom har haft sex med din pojkvänn borde du nog undersöka saken lite mera, du måste få veta om det är sant eller inte, för din egen skull, för att du ska kunna må bra, och slippa gå runt och tänka på det hela tiden..



Hoppas du fick ditt svar! Ta hand om dig.

2011-01-07 @ 15:38:55
URL: http://jaiinaba.blogg.se/
Postat av: mormor

Haha, Fatou,varför denna självömkan? Du är ju fantastisk. Och navet i din familj. Älskar dig mamma

2011-01-07 @ 15:39:56
URL: http://brittasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0