det är inte lätt utan dig inte.

Nu är jag hemma igen, sitter med hårfärgen i håret! Mitt hår kommer typ gå av snart så mycket som jag färgat det på senaste tiden! Fast det har redan gått av fett mycket hår, PANNIK?! Aja, vill man va fin får man lida pin..

Nu har det snart gått 4 dagar utan min bästa vän, det gör fan ont att vara utan dig! Vi har nästan aldrig varit ifrån varandra såhär länge :( .. Vill att du ska komma hem till mig så jag kan pussa och krama sönder dig nu nu nu min ängel! Jag kanske låter fett barnslig, men det är bara precis så jag känner. Tror aldrig att någon kommer komma i närheten av den vänskapen jag o' sara har faktist. Mitt hjärta!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0