lillan.

Okej shit har lite små pannik! Sitter på facebook och ser att min pappas ex fru addade mig på facebook, så jag accepterar såklart och går in och kollar på hennes bilder, (har en lillasyster på pappas sida) som jag inte träffat sen papaps begravning som var för över 3 år sen, och då var hon typ 3 år! Asså blir så jävla ledsen :( ..

Jag tycker dessutom att hon är fruktansvärt lik mig när jag var liten. Och så tycker jag att hon är överdrivet lik min halv bror som är 1 år ygnre än mig.. Usch, sitter här och tårarna rinner nu faktist, hon är så söt :/ Min lilla plutt har blivit super stor. Ser verkligen pappa i henne också, det är fint det! Skulle så himla gärna vilja träffa henne, lillan!

Såhär ser hon ut nu. Sötast!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0