nice to nice to know you, lets do it again

Hade en underbar midsommarafton igår! Dagen började med att jag o' baby gick till hans pappa på middag och massa mys med cider & femkamp. Sen gick jag, rasmus, jesper, felix o' tanmoy vidare till Årsta där vi var hos Rasmus bror & yannas kompisar, spelade spel o' fortsatte festandet! Sen gick jag, rasmus & tanmoy vidare till framfickan och mötte upp mina bästa tjejer! :) Blev en ganska tidig kväll för mig & min älskling, men det var skönt det också. Hoho..

Just nu ligger jag hengi (hennes blogg) hemma hos trollet shiva och ligger med varsinna bärbara datorer. Vi var och köpte godaste middagen, potatissallad med vitlöksbröd & grillad kyckling, mums va gott det var! Vi skulle gå ut ikväll egetnligen, men vi kände inte att vi hade tillräckligt med energi för det, så vi skippar det och ska snart mysa och kolla på någon bra film. Hörs när vi hörs.


Hi tomato, what you doing?!


Kommentarer
Postat av: mormor

glm inte att du skulle träffa mormor i helgen också. Åker snart till Stockholm så du får skynda dig

2011-06-26 @ 11:01:15
URL: http://brittasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0