Svar på frågestunden.

Shit haha, det var inte många som ville veta nått om mitt intressanta liv, men ni fick svar på dom få frågorna som ställdes iallfall! Nu vet jag att frågestunder inte är någon höjdare på min blogg.

Postat av: shad

hur länge har du o rasmus varit tsm?
var ni förlovade??

Svar: Vi har varit tillsammans 4 år o' två månader med 2 uppehåll! Nej, vi har aldrig varit förlovade!

Postat av: d

är du kristen, muslim, ateist? när vill du gifta dig, vill du gifta dig? skulle inte ni till thailand snart+

Svar: Jag är ingenting typ, jag vill gifta mig om 5-6 år :) .. Joo, åker om exakt 2 veckor idag! :D

Postat av: Hanna

Om hur många år vill ha barn?
Hur mycket i månaden lägger du ut på kläder ?

Svar: Om typ 2-3 år vill jag ha barn. Ojj svårt att säga men lägger nog 3000/3500 kr i månaden.

Postat av:

varför gör du alltid samma min på alla bilder, skulle vart finare om du slappna av mer

Svar: För jag tycker att jag är AS fin när jag gör den minen, hoohoho!

Postat av: L

Vad jobbar du med?
Hur många läsare har du per dag?
Vilka andra bloggar läser du?
:)

Svar: Jag kan tyvärr fortfarande inte säga vad jag jobbar med, men är delägare i ett företag! Har typ mellan 70-80 besökare om dagen, det har dock minskat nu jätte mycket, kan bero på att jag är sämst på att uppdatera! Jag läser typ aldrig bloggar längre, hinner typ inte? Men när jag väl tar mig den tiden så läser jag kissies, dessies, paows, jessica lauren & mina vänner bloggar!

Postat av: L

Hur är uppsala som stad, jämfört med stockholm?:)

Svar: Ojj, svårt att svara på, är nästan aldrig i sthlm tycker inte om att vara där faktist, det är alldeles för stort för min smak, älskar uppsala för att det är relativt litet o' man kan ta sig till ställen som ligger på andra sidan stan på 30 min!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0