det gjorde så ont.

Var ju i sthlm igår, kista centrum blev det.. Vi gick runt och kollade i affärer, åt god mat.. Sen när vi var klara så åkte vi till min pappas begravning med blommor & ljus. Jag måste säga att det är det jobbigaste jag har gjort på tusen år! Det var sjukt jobbigt o' hemskt, jag har inte gråtit så mycket som jag grät igår sen pappa gick bort 28/10-2008.
Men det var verkligen bra att jag åkte dit, jag behövde nog åka dit för att kunna bearbeta min sorg så gott som det går. Och jag kommer definitivt att åka dit oftare och hälsa på min älskade pappa. Usch, det gjorde ont i hela kroppen, kändes som att någon högg mig med en kniv i hjärtat igen, kändes precis som det gjorde på begravningen när jag var där, fick så mycket flaskbacks! Mindes precis allt från den dagen du begravdes pappa. Den smärtan jag kände igår var obeskrivlig.

Tusen tack till Shiva, Maha, Sara o' Sepideh som var med mig och stöttade mig till 1000, ni anar inte hur mycket det betyder för mig tjejer, det var ni som gjorde att jag orkade gå därifrån ens! Ni är bäst o' det här glömmer jag aldrig bort! Ni har hjärtan av guld.



Jag bara satt där, satt där o' då slog det mig verkligen - min pappa finns inte mer. Det är sjukt, det är precis som i en mardröm. Har nog alltid sett det så, som en mardröm & önskat att vakna upp & se att allt bara är en dröm! Din dotter älskar dig över allt annat pappa! Det gör fortfarande fruktansvärt ont.


Kommentarer
Postat av: Sepideh

Älskade hjärtat, som sagt beundrar jag din styrka och det minsta vi kan göra för dig är att stå vid din sida och att du ska få en axel att gråta ut mot. Du är så sjukt stark, så sjukt jävla stark älskling! Gjorde ont att se dig så förtörd igår, må han vila i frid <3

2011-03-12 @ 17:27:48
URL: http://sep.blogg.se/
Postat av: Bme

<3

2011-03-12 @ 17:45:07
URL: http://rebeccasmilevski.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou / Mamsen

Lilla gumman, ibland är det bra att få gråta ut. Ett litet slarvfel bara: det var 2008, inte 2010... Älskar dig! ♥

2011-03-13 @ 00:03:52
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0