friday all night long.

Var på stan och lunchade med bästis på lunchen o' fixa och trixade lite mera med hennes hår! Nu är det nog äntligen klart och jag tycker att det vart sjukt snyggt! Vi slutar snart jobba då blir det nog en fika och efter det får vi se vart kvällen tar oss, det är ju trots allt fredag. Laters peeps.


Förresten, vad tycker ni om min nya design? Jag älskar den .. Tusen tack igen till bästa Midia som alltid ställer upp och fixar min blogg som blir kanon fin varje gång!! Mwaaah på dig.

Kommentarer
Postat av: Midia

Anytime <3

2011-03-18 @ 15:10:22
URL: http://midias.devote.se
Postat av: Helen

den blev snygg! sa ju att du skulle ta den bilden :)

2011-03-18 @ 16:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0