helvette!

Jag kommer gråta vilken sekund som helst, jag har krigat med mitt hår ända sen igår :/ .. Nu sitter jag här med blond,vit/orange i mitt hår asså jag driver inte jag har alla dom 3 färgerna i mitt hår nu, knejs! Har feilat som fan.
Sitter och väntar på att mitt hår ska bli klart, om det inte blir som jag vill nu måste jag gå till hemköp och köpa yttligare färg. ASSÅ VAD FAN HÅLLER JAG PÅ MED?! ORKAR INTE ENS.
Okej, driver inte för 5 öre exakt såhär ser jag ut i håret just nu!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bme

Asså jai lyssna. KÖP SILVERSCHAMPOO det hjälper som fan fan fan fan.. Och försök bleka mest på det som är gult/oranget' och inte på det vita för då kommer de aldrig bli en jämn färg.



lycka till, jag VET hur det känns att ha den där paniken. det kommer bli bra tillslut :)

2011-03-10 @ 18:52:57
URL: http://rebeccasmilevski.blogg.se/
Postat av: G

Din vän Sara G. har en jättefin hårfärg tycker jag! Hur gick hon tillväga? Hon kanske kan hjälpa dig?



Umgås du fortfarande med Hengameh? Hennes röda färg är också jättefin.



Lycka till med färgningen! :)

2011-03-11 @ 05:43:15
Postat av: Jainaba

Hahha, tack bästa becca, va gullig du är!! :D Jaa tro mig hade värsta panniken fan helt sjukt! Men nu är jag äntligen klar ialflall! Tack för tipsen gumman <3

2011-03-11 @ 10:58:36
URL: http://jaiinaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0