jag älskar dig. Vila i frid pappa. 28/10 2008

Jag kan inte fatta att det är sant, jag kan inte fatta att det har gått 2 år idag sen du gick bort från mig pappa. Jag kan inte fatta att du är död pappa. Du hann ju inte ens bli 45 år?! Jag kan inte fatta hur livet kan vara så orättvist! Varför just du? Varför just min pappa? Jag älskar dig över allt annat pappa, och jag skulle göra allt allt allt verkligen allt i världen för att få dig tillbaka till mig. Du var inte redo än, du vill verkligen inte detta..

Du hade ju så mycket planer i ditt liv? Jag tänker på dig varje dag, varje minut & varje sekund, jag vill bara lägga mig i min säng och gömma mig där föralltid, jag vill vara hos dig pappa. Jag vill inte vara här på jorden om inte du är med mig. Du är min stora förebild pappa, jag vill bli som dig när jag blir stor. Du var en sån fin människa så underbar, du brydde dig alltid om allt & alla, du ville alltid alla väl!

Jag kan fortfarande inte fatta att du är borta pappa, det har gått två år, två hela år IDAG, men jag kan fortfarande inte fatta att jag inte kan ringa dig och bara fråga hur du mår, eller åka och hälsa på dig, jag har fortfarande inte fattat det, och jag önskar varje dag att jag ska vakna upp i min mardröm! För detta är precis vad det är för mig, EN MARDRÖM! Önskar att någon kunde nypa mig så att jag kan vakna upp nu..

Detta är helt sjukt! Denna förbannade jävla cancern! Ångrar mig varje dag att jag inte hälsade på dig oftare pappa! Jag vill bara krama dig, iallfall för en sista gång.

Det gör ont i hela kroppen, det gör ont i hjärtat, det känns precis som någon stuckit en kniv i mitt hjärta! Det gör ont i hela mig. Jag kan inte sluta tänka på dig, hur fin människa du var. Hur mycket du älskade dina barn, fast du kanske inte alltid visade det på bästa sättet, så vet jag det pappa att dina barn var allt för dig!

Jag skulle kunna sitta och skriva en hel bok, men jag orkar inte mera, jag vill inte mera. Allt jag vill är att få tillbaka min pappa.

Må du vila i frid pappa, och jag lovar att jag kommer till dig snart, jag lovar dig pappa att vi kommer att ses snart igen!

Jag älskar dig pappa, snälla kom tillbaka till mig, snälla pappa? Din dotter behöver dig! ♥

Vila i frid pappa. :'( ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbigt, beklagar verkligen sorgen <3 :/

2010-10-28 @ 19:42:35
Postat av: Anonym

Ja, det är jobbigt.. Tack så jätte mycket, men kommentera inte anonymt, vill ju veta vem du är! :)

2010-10-28 @ 19:45:10
URL: http://jaiinaba.blogg.se/
Postat av: fatou

rip :( ...hette din pappa abdou jawla?

2010-10-28 @ 21:01:25
Postat av: Anonym

Nej, min pappa hette Lamin Jawla..

2010-10-28 @ 22:04:03
URL: http://jaiinaba.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou / Mamsen

Vila i frid, Lamin!



Fatou: Men vi kände Abdul också! Han döpte Jai och Binta!

2010-10-29 @ 08:34:15
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Sepideh

Jag beklagar sorgen älskling. Du är så stark och fin hjärtat, han har det bra nu. Ni kommer ses igen, love to you starkaste du! <3

2010-10-29 @ 10:54:59
URL: http://sep.blogg.se/
Postat av: jainaba

Tack hjärtat .. Ja, jag försöker att vara stark iallfall, för jag vet att det var det min pappa ville. & du ska inte säga ett ord, fr DU är fruktansvärt stark ska du veta!! Kärleek till dig fina du. <3

2010-10-29 @ 11:45:54
URL: http://jaiinaba.blogg.se/
Postat av: Sara Ghofran

Du är så stark bästa vän! Jag beundrar din styrka så mycket.. Jag älskar dig, hela livet min bästa vän <3

2010-10-29 @ 20:27:04
Postat av: jainaba

Tack bästa vän, jag älskar dig otroligt mycket! 13 års vänskap & många många år till det lovar jag dig! Jag älskar dig tils mitt hjärta säger stop!

2010-10-29 @ 22:05:03
URL: http://jaiinaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0