blablabla

Work, work. Men jag ska inte klaga, för för det första så älskar jag mitt jobb & för det andra så jobbar vi bara idag o' imorgon denna vecka, hur underbart? Det är sjukt att jag verkligen älskar mitt jobb sjukt mycket, men ändå så älskar jag att vara ledig också, hah? Whats wrong with me?

 
Kl 4 så åker nog jag & bästis till gränby c och försöker hitta något att ha på sig på onsdag, för vet ni vad som händer då?! Världens bästa bästis tar studenten! Okej nu får det räcka, skrev en hel bok fan haha! Juste, kl 9 ska jag på bio med rasmus & hans två bröder jesper & felix! Jag och Ras är bio-narkomaner hoho.



Dags att skaffa hårförlägning nu tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0