love you like no one else do.

Har precis kommit hem, ska berätta lite kort om min dag! Var på jobbet vid 9 .. Men det blev inget jobb idag vi var tvugna att fixa lite andra grejer, vid 11 tiden åkte jag till stan där Shiva fixade mina naglar, ska tillbaka dit på tisdag & då ska jag göra nagel förlägning! :) Det är så fint, men längesen jag gick till någon som fixade mina naglar, kostigt för jag tycker alltid att det är viktigt att mina naglar är fina.

Sen åkte jag & sara hem till mamma var där ett tag, åkte med hennes mamma och fixa lite grejjer, köpte med oss mcdonalds hem till henne! FY på mig, sista gången jag åt ute på länge måste verkligen skärpa till mig!!! Kollade på paradise med bästis & fredrik (saras lillebror)

// Nu ska jag duscha & sen kolla på Beck, bästa bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0