jag älskar dig.

Godmorgon. Vaknade typ för en timme sen, typiskt att jag inte kuna sova ut idag, men aja jag är pigg iallfall och det är ju huvudsaken! :)

Idag ska jag & min man gå och äta på resturang och sen gå på bio mysigt!

Förresten jag och rasmus sitter och diskuterar han ska tatuera in massa saker på heela hans arm, han har redan gjort en jungfru maria, vad tycker ni om killar som har tattuering över heela armen? Fult ellerhur?! Förlåt älskling, men du vet att jag inte tycker att det är fint..

Aja, nu ska jag ligga kvar i sängen och slappa nån timme, sedan duscha & fixa mig och gå och handla lite mat också!

Hörs sen bloggen, pusss på er!


Bjuder er på en bild på min min fina skatt!

jag hoppas att du vet hur mycket jag älskar dig & hur mycket du betyder för mig, tack för att du alltid alltid finns här för mig, du anar inte hur glad jag är att jag har dig, jag lovar dig älskling jag är din bobo för evigt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0