I will always love you

Jag har garanterat världens finaste storasyster! Jag är så otroligt stolt över dig, du är så duktig o' du kämpar för att ta dig framåt med dansen, och du lyckas verkligen! Jag saknar dig sjukt mycket nu och vill bara att du ska komma hem till mig så jag får pussa och krama på dig! Flejpen älskar sin ginka!

Kolla bara på henne, hur jävla snygg får man bli egentligen?

Nu ska jag gå hem till min älskade mamma som jag inte har träffat på över 3 veckor, jag var ju i Thailand 2 veckor och när jag kom hem så var hon hos min mormor! Så nu äntligen får jag träffa henne, och ska även träffa min lilla Estelle o' Fia. Wiiii

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou / Mamsen

Ni är lika vackra båda två!! ♥♥♥ Det var härligt att träffa dig idag efter 3 ½ vecka! Har verkligen saknat dig! Älskar dig min mörka choklad!

2011-08-04 @ 00:56:40
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0