happy me!

Jag är helt propp mätt, känns som att jag ska spricka vilken sekund som helst! Har ju tränat idag, och det var skit jobbigt, men lätt värt det! Det är ju första gången i mitt liv jag tränar på gym, så inte så konstigt att det var jobbigt, plus att min kondition tyvärr inte är på topp, mycket på grund av min rökning!

Men jag tror det kommer bli lättare när jag gymmat ett litet tag och vant mig med allt! Men kul var det iallfall. Simmade en liten stund också.. Tänkte att det skulle vara skönt att hoppa in i kallt vatten efter en svettig träning, men blev som ett barn så fort jag stoppade foten i vattnet hahah!

Juste, var på ikea idag och köpte massa massa nya grejjer till lägenheten, och sen köpte jag ju vårat efterlängtade köksbord på jysk också! :) .. Och nu är det verkligen helt perfekt i våran lägenhet! :)


Back in the days, hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0