Never enough

Känns så himla skönt att komma i form igen, att ha börjat träna är det bästa jag gjort på länge helt sjukt, men att träna gör mig typ lycklig? Haha konstigt men sant faktist! Känns som att nu har man verkligen något att se fram emot i sommar!

Efter träningen idag så åkte jag och stor handlade massa mat med Åsa (Rasmus mamma) .. Och nu är jag hemma igen, vi har ätit och fixat lite här hemma! Bästis kommer snart och plockar upp mig så ska vi till mamma, haha fett lat som inte orkar gå dit, det tar typ 3 min att gå! Hos mamma ska jag iallfall mysa med mina tjejor som jag saknat!


Btw, det här är mitt skrivbord på jobbet, visst har jag gjort det fint? :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Om man får fråga men ,

Vad äger din mamma för företag ?

2011-01-26 @ 15:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0