Kärlek till er.

Först o' främst vill jag börja med att säga ett stort tack till alla som var här igår o' firade min dag tillsammans med mig! Ni är underbara allihopa, ♥ jag hade det så jävla kul.. Kan inte ens förklara hur jävla kul jag hade, det var en perfekt dag med andra ord! Och det är tack vare alla er som var här.. Kvällen började här hos oss med förkrök, och roligt spel, och fortsatte ut på BJ, dansade all night long vill jag lova.

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen gå och äta pizza med bästis & hengi.
Och här kommer 3 bilder från igår som jag snodde från Beccan, har fler bilder som kommer upp sen!






Kommentarer
Postat av: mormor

hoppas du hade en jättefin födelsedag älskade barnbarn



kram mormor

2011-05-29 @ 18:37:19
URL: http://brittasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0