it dosen't matter.

Shiit va många besökare jag har haft igår & idag på bloggen! Kul att många hittar hit. Jag hoppas verkligen att ni stannar! :) Kommentera gärna vad ni tycker är kul att läsa om, så jag vet vad jag ska underhålla mina läsare med! Har precis kollat klart på Paradise Hotel, asså shit vilket jävla drama det är haha fett kul att titta på!
& måste säga att det är kul att Erik kommit in igen, heja heja Erik & Lin!!!

Har förresten ätit världens godaste lasagne också. Nu ska jag ha en såndär tjejkväll för mig själv, ska bada skummbad, skrubba fötterna, lägga ansikts mask, måla naglarna, noppa ögonbrynen, ja tjejer ni vet nog vad jag menar!


Kommentarer
Postat av: L

vill bara säga att du är grymt vacker! ja skulle vilja veta mer om hur du sminkar dig, vad dina favvo produkter är osv! favvo parfym?? lite tjejigt sådär!



kram

2010-12-06 @ 21:01:55
Postat av: mormor

Gud vad du är söt.

2010-12-06 @ 21:51:23
URL: http://brittasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0