Lång dag i sthlm

Har precis kommit hem från Sthlm, var ju där och fixade mina naglar, och jag bara älskar dom!! Fyfan va nöjd jag blev, kommer verkligen åka tillbaka dit varje gång nu! Men asså, vi åkte från Uppsala klockan 10 i morse och jag kom precis hem, det tog ungefär 5 timmar för mig & Nathalie att fixa våra naglar, resten av tiden har gått till resan dit & hem, fett mycket förseningar helt sjukt!

Nu ska jag ta en varm dusch och sen kolla på Pelle Svanslös med älskling, är ledig imorgon eftersom att imorgon flyttar jag & Rasmus! :) Men ska förbi jobbet vid 3 på avslutningsfika!

Mina naglar! Fint och juligt med röda tippar va? :)

 

Nathalies naglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0