everything happends for a reason

Har precis kollat på Paradise hotell, och ni som läste min blogg för någon vecka sedan & såg dagens avsnitt måste förstå hur jävla överlycklig jag är över att en viss person åkte hem idag.. Hahah fyfan jag känner mig som en hemsk människa, men tyckte verkligen inte om den personen!

& sen i samma inlägg skrev jag att jag hejade på Emanuel, för att han är så himla neutral & han är verkligen den enda personen inne i huset som inte varit falsk och inte snackat skit om någon! Så blev lite ledsen i ögat att det var han som fick åka hem, speciellt när man såg hur himla ledsen han blev.. Jaja, nog om Paradise!

Nu ska jag kolla på film med Rasmus bror & hans flickvän..

Juste vet ni vad, jag har laddat ner masssor av avsnitt av One tree hill, må vara en av dom bästa serierna som någonsin gjorts, så man kan ju säga att min kväll blir lång idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0