roligare bästis får man leta efter!

Rolig dag, kom hem från jobbet så kom bästis till mig, jag sara & rasmus satt och pratade massor, sen så åkte jag och sara med hennes mamma till skopunkten och sara köpte skor, efter det blev det en snabbis förbi gränby centrum och köpte med oss burger king hem till mig!

Kollade på Paradise Hotel och skrattade satan! Har inte skrattat så mycket som jag skrattat idag på läänge faktist, skrattade så att jag höll på att kissa på mig hahaha, så är det när man har en bästa vän som dig, du är väldigt speciell för mig sara & jag älskar dig för precis den du är. Tack för att du är min bästa vän. Mycket kärlek till dig.

& måste säga att det är dunder med snö! Älskar snön, allt blir så himla mycket mysigare! Men nackdelen är när det blåser och det svider i hela sniktet för att snön piskar i ansiktet på en..

För mycket babbel från mig igen, as usual! Nu ska jag bada och ligga där i 10000000 timmar, bara för att jag älskart! :)


Världens bästa & finaste bästis har jag, sådeså!


Kommentarer
Postat av: Sara Ghofran

Åh min fina bästis! Du är världens bästa bästis och DU kommer alltid att vara min allra bästa vän. HAHAHA daniel! All kärlek till dig min vän. Jag älskar dig! <3

2010-11-09 @ 23:44:07
Postat av: Sara Ghofran

Länka mig :)

2010-11-10 @ 00:47:49
URL: http://sssaraghofran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0