en nödvändig söndag.

Halloj! Tycker att jag har hunnit göra ganska mycket idag med tanke på att det är söndag, & då brukar jag bara slappa! Men började med att jag och rasmus stor städa heeeela lägenheten, satt i badrummet och skrubbade med en tvätt svamp så att det skulle bli riktigt rent haha.. Men det var värt det, lägenheten är hur fin & mysig som helst nu! Har tänt typ 30 ljus också, gilllaart!

Sen så åkte jag och stor handlade massa mat med pojkväns mamma, var på gränby centrum. Och nu har vi precis ätit en god middag, det blev lövbiff och potatisgratäng.

Nu ska jag duscha och sen bege mig en tripp till min andra familj (pojkväns pappa) chilla där en stund, och sen komma hem och kolla på alla bra program som är idag, älskar söndagar på tv! Gossip girl, ensam mamma söker, beck, jersey shore, & kungarna av tylesand. Man får bläddra mellan kanal till kanal för många program är ju sammtidit hah..

Pusssss!

Älskade familj, kunde inte få en bättre familj.


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou / Mamsen

Och vi har fått världens bästa Jai!! ♥

2010-10-31 @ 19:32:11
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0