jag tackar gud att jag har er.

Har precis kommit hem till sara, har varit på stan med hengi, shiva & sarisen .. Kollade runt lite i affärer, men hittade ingeting.. Helt sjukt, alla affärer har ju typ fula kläder? Aja, skönt att få umgås med dom man älskar så att man kommer på lite andra tankar, som ni kanske förstår efter inlägget jag skrev tidigare idag så mår jag inte så bra idag.. Men som tur är så har jag världens finaste familj, vänner & pojkvän som verkligen finns där för mig när jag behöver dom som mest, ett stort tack till er, ni glömmer väl aldrig bort att jag älskar er? Och uppskattar varje minut jag får tillbringa med er.

Nu ska jag kolla på paradise hotel med mina tjejer, och sen ska jag hem och mysa med min älskling.. Han kommer garanterat få mig att må bättre, som han alltid får, han får mig alltid att må bra!


Kommentarer
Postat av: Sariiseen

Jag älskar dig!

2010-10-29 @ 20:25:43
Postat av: jainaba

& jag älskar dig bästa vän. <3

2010-10-29 @ 21:01:24
URL: http://jaiinaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0