äntligen är ni hemma.

Idag kom min älskade mamma och morfar hem, så direkt när mamma hade fått liv i mig vid halv 9 tiden i morse så gick jag till mamma fick massa pressenter (tack världens bästa mamma) o' så satt vi bara och pratade i flera timmar om hennes resa .. Efter det gick jag, lilla, storasyster, sofia & estelle och åt på trädgården.
Och sen åkte jag till stan och mötte sara, sepideh & taha. Vi gick runt och kikade i affärer, fick med mig ett par AS snygga shorts hem, gissa vem som längtar till sommar nu dååå (?!)
Gissa vem som är överlycklig att mamma är hemma?! JAAG! Som jag har längtat efter er. ♥

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou / Mamsen

Jag har längtat och saknat dig också, i massor!! ♥♥♥

2011-04-03 @ 14:16:24
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0