Lite tankar..

Så mycket som snurrar i huvudet på mig just nu, jag vill jag vill verkligen, tror ingen förstår. Jag måste! Nu! Finns inget jag vill så mycket som det här.. Det bara måste funka, vi kan få det att funka så himla bra. Men jag tror att om man vill något för mycket så blir man bara så besviken om det inte går som man vill, så jag kanske måste sluta vilja så mycket, eller försöka iallafall. Kan tyvärr inte säga vad jag pratar om, men jag är helt säker på att ni kommer att få veta så småningom. Förlåt för mitt halvt deppiga inlägg, men det här är min blogg, jag måste få skriva av mig.

Ps, jag älskar min rasmus & alla mina fina och underbara vänner som verkligen har stöttat mig igenom det här, och verkligen får mig att inte tveka på det här en enda sekund. Jag är så lyckligt lottad som har er i mitt liv, tack tack för att ni förstår mig och verkligen stöttar mig, jag är ingenting utan er, jag älskar er.



Kommentarer
Postat av: Britta

Men hjärtat vad är det som händer? mormor

2011-08-20 @ 23:21:04
URL: http://brittasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0