Lördag

Har varken haft tid, ork eller lust att blogga.. Men nu är jag igång igen hoho. I onsdags var vi ju allihopa ute på Bj, hade en sjukt rolig kväll med alla mina underbara vänner. I torsdags så var det bara en slapp-dag. Låg hemma i sängen till typ 8 på kvällen då kom bästis och hämtade mig och vi gick och åt bakis-fetto-mat! Och igår så var jag ute på landet med min pojke, min svägerska hade en överraskningsfest för hennes syster som kom hem på besök från Australien.

Nu sitter jag hemma hos Shi med hengi sara & shi. Dom kollar på film och jag är osocial och sitter vid datorn. Jag är sjukt hungrig, så tänker tvinga tjejerna hem till mig på mys-middag. Puss på er!! :)


En bild från i onsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0