Always be aware of what a best friend is.

Nu uppdaterar jag åt min bästa vän som är borta i Thailand och steker och verkligen lever livet! Jag gör det endast för att jag saknar att gå in på hennes blogg och läsa hennes intressanta inlägg om mig hihi.
Finns inga ord för hur mycket jag saknar henne, och hur jag verkligen känner av hur mycket jag behöver dig och att du bokstavligen är min andra halva. Men jag vet att hon har det hur bra som helst men jag vet att hon saknar mig precis lika mycket som jag gör! :) Min älskade bästa vän! Om 4 dagar ses vi och då blir det röj kan jag lova. Så mycket att ta igen, hela 2 veckor som har kännts som 2 månader -.-
Kom hem nu bästis, jag älskar dig min ängel.
/ Sara


Vi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0